2011-12-16

NIRE BOLATXOA

Txikia nintzela,gurasoek lagundu zidaten etxeko hau egiten.Orain berrogeita hamar urte ditut eta,noski,oso gutxitan erabiltzen dut,baina gaur,bai,gaur erabili beharra izan dut.Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.
Ezkutaketan ari nintzelako nere lagunekin eta horregatik ezkutatu naiz bolatxoan.Orain begiratuko dut ea bukatu duen kontatzen,orduan gorantz zetorrela ikusi nuenez ,nere ohe azpian ezkutatu nintzen,sartu zenean,geldirik geratu nintzen eta hasi zen begiratzen sukaldetik,neta ,salan eta logeletan,bitzaion nire logelaaina falta zitzaion nire logelan begiratzea.Ez zuen ez inor bilatzen,joan egin zen.Gero ni ohe apitik atera nintzen eta falta zen laguna beste leku batera joan zen,eta ni "niregatik"esatera joan nintzen korrika batean."Nire gatik"Oduan nire laguna etorri zen korrika esatera:"Maria,Selena,Jon,Diego,Naia eta Daviden gatik".Ez zara enteratu bat falta dela?Nor?Zuk bilatu behr duzu.Hemen nago,Kaixo."Niregatik eta guztiengatik".Libre zaudete denok,ez zarete inor geldituko.Kontatu behar duzu berriro,kontatzeranoa bat,bi,hiru,lau,bost,sei,zazpi,zortzi bederatzi,hmar,hamaika,hamabi...
Eta horrela jarraitu genuen haspertu arte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario