2013-01-16


                                                 OPORRAK

Gu urte zahar goizean ez ginen Hendaiara joan bestela lan gehiago emango genielako .

Orduan Hendaiara arratsaldean jon ginen.Ez ginen etxetik atera.

Urte berrian petardoak botatzen hasi ziren,SPVkoek ere petardoak botatzen zituzten eta gaur azkenean petardoak botatzeari utzi diote behingoz.

Atzo Ruben 1DBH-koa frontoian bengalak bota zituen eta bengala bat Urkoren txamarran erori zen.

Atzo arratsaldeko 17:00-etan Madrid Real Socidaren kontra egon zenez gola sartzen zuten bakoitzean koeteak botatzen zituen Josek.

Gabonetako abestiak kantatzera joan ginen:Mireia,bere lehengusua eta hirurak.23 euro irabazi genuen eta hiruren artean banatu genuen diru guztia.

Opor hauetan lagun hauekin egon naiz:Irati Martín,Julen Lujanbio,Mikel Peña,Uxue,Amets Peñaeta Unai Pastorizarekin egon naiz.

San Tomas egunean arratsaldean Moskun Begoñarekin eta bere alabarekin topo egin genuen eta oso poza handia hartu genuen bostok.

Dakizun bezala hamabostean behin asteazkenetan nire egitazko gurasoekin bisita edukitzen dut eta beste hamabostean behin nire amonarekin.

Abenduaren 27an,osteguna,zinemara joan ginen Hobbit ikustera.

Niri ez zaizkit oporrak asko gustatzen lagun guztiak ez ditudalako ikusten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario